PHOTOGRAPHY : PUTRAJAYA PRECINT 6 : KALAU KAWAN DENGAN SAYA KENA BANGUN SUBUH SEPI-E …

.

.

.

Pada suatu pagi,

Saya ajak kawan-kawan saya ke Putrajaya .. lagi

Nak Blue Hour di Kompleks Sukan Air Precint 6 Putrajaya

888.

.

.

Akhirnya Blue Hour ke mana… GPS ke mana .. Kawan-Kawan ke mana ..

Ada yang Kita : ” Kita kat tepi jalan ni ha ! Yang pasang signal lip-lap ni ha ”

Ada yang Kita : ” Kalau Pullman belah kanan.. gi stret .. nanti nampak tempat ni kat depan tu .. kat jalan mati ”

Akhirnya jumpa semua di tepian Tasik di Kompleks Sukan Air Putrajaya

.

.

Tuuu sorang kat sana nun..

Cik Puan Lawa .. Kat bawah jambatan separa bulat tu.. Nampak dia sorang kat situ..

Jauh Nho !! Sori …

9999.

.

.

Ni sorang lagi..

Dak Anash .. .. Geng baru Subuh Sepi-e

coco

.

.

Saya geram bila nampak benda ni dok terapung..

Rosak gambar ..!

Tapi bila dah dilihat dengan mata hati mata lensa

Cantik lak… !!!

11.

.

.

Ni ..

Dalam pukul 7:15 pagi

Nampak macam ada jalan kecik…

2.

.

Maka …

Dengan bersusah payahnya saya mencangkung sambil nengok live view kat kamera sambil imbang badanberusaha ke arah shot ini..

8.

.

.

Gambar yang paling saya suka …

1

.

Tempat ni memanng cantik pagi-pagi

Kawan saya .. masa baru sampai

” Wahhhh … Macam kat obersi !! ” Dia kata ..

Terima kasih kawan-kawan kerana temankan saya dan berkongsi satu tempat dah tak rahsia kegemaran saya

Saya suka sangat tempat ni

Serene…

Lain kali jom bawak pelestik alas dan duduk dan nengok matahari daripada menyorok bawah ufuk hingga naik sambil makan-makan naget dan minum air soya kotak…

.

.

.

.