TERBIT MATAHARI DI KAMPUNG BARU…

.

.

.

.

Lagi ?

Yup..

Lagi ..

Saya takkan jemu ….

Matahari dan Menara itu..

.

.

Kali ni ..

Angle celah-celah besi pulak …

2.

.

.

5.

.

.

FF.

.

.

Nampak Orang yang katanya dia ada akrofobia celah-celah besi itu ?

TT.

.

.

SS.

.

.

YY.

.

.

Ni view yang dah biasa sangat saya tangkap…

RR.

.

.

Mau tak akrofobia kalau nengok ke bawah macam ni!!??

IMG_7886

.

.

Ada orang e-mail saya

Nak beli gambar matahari terbit Kampung Baru saya

Untuk web-site

Bila saya tanya macam-macam..

Copyright siapa punya ? .. web-site apa ?  High res ke low res ? .. Untuk web-site je ke ? .. dsb ..

[ Ngalahkan pro-photographer soalan-soalannya .. Ya lah .. Gambar saya !! ]

Bila dah tanya gitu..

Senyap terus ..

Tak ada balasan ..

Saya no hal..

Pinggan tak retak … Nasi tak dingin …

.

.

Salam Ramadhan Semua…

.

.

.

.