KUALA LUMPUR : DARI ATAS BUKIT NANAS : TIGA MENARA

.

.

.

.

Gambar terperap lama dalam PC

Itu hari

Dulu

Masa konferens dulu ..

Saya panjat bukit

Panjat Menara Kuala Lumpur

Memandang dua menara dari satu menara

2.

.

.

Menara berkembar tertinggi di dunia

7.

.

Menara Kuala Lumpur terletak di atas Bukit Nanas

Oleh sebab itu .. kita boleh memandang Menara Berkembar Petronas itu rendah sedikit dari Menara Kuala Lumpur ini

8./

.

.

Satu bangunan pun saya tak boleh cam di pandangan ini!

9.

.

.

Lembah Kelang

11.

.

.

Saya boleh nampak Penjara Pudu

Yang macam ‘X’ tu!

12.

.

.

Bahagian yang ini pun saya tak cam ke arah mana..

13.

.

.

Ini memandang ke arah kampung saya

Kat belakang-belakang Menara Pucuk Rebung tu

14.

.

17.

.

Yess…

Saya boleh cam Dataran Merdeka!

18.

.

.

Bukit Besi dan Menara itu

Zoom cukup-cukup..

IMG_0165 (2).

.

.

.

.

.

.

.