TAMAN RIMBA AMPANG : BEAUTIFUL FRIENDS : BEAUTIFUL FRIENDSHIP

.

.

.

.

Sesudah Subuh pagi Ahad

Saya dan CikPuanLawa ke sana

Di sana juga kami bertemu dengan seorang kawan fotografer yang saya kagumi , Encik Syed

Gambar-gambar di blog beliau … pehhh ..

.

Gambar gambar yang memberi ilham untuk saya mencoba ‘ meneroka ‘ mengambil gambar di ‘ home studio ‘ saya

Dan akhirnya menjadi Projek Jom Main Air saya

Bermain dengan speedlite , lighting , fast shutter

.

.

CikPuanLawa menjadi model kami

Dia memang dah lawa

Bila kena dengan lighting dan gaya posenya

Makin bertambah lawa lah dia …

.

.

Banyak saya belajar dari Encik Syed

Banyak yang saya tak tau

Umpama langit dengan bumi ilmu saya dengan dia.. ๐Ÿ™‚

.

.

IMG_3140.

.

.

IMG_3163.

.

.

IMG_3165.

.

.

IMG_3225.

.

.

IMG_3282.

.

.

IMG_3303.

.

.

IMG_3313

.

.

IMG_3343.

.

Beautiful friends

Beautiful friendship

Thank you kawan…

.

.

.

.