PHOTOGRAPHY : SHAH ALAM : THE LOCAL HEROES

.

.

.

.

Hari Ahad yang sama juga ..

Sebelum kami jumpa adik-adik Gila-Gila Remaja itu..

Kami jumpa Gopal dan Yaya dulu..

IMG_4430.

.

.

Ying ada..

BoBoi Boy , Dak Upin dan Ipin pun ada !!

IMG_4455.

.

.

Antu berselubung pun ado..

Tak nampak ?

Tu.. Bawah selut kering kat dinding tu..

IMG_4451.

.

.

IMG_4440.

.

.

Gopal ni..

Kalau dia tengah takut ..

Dia boleh ubah benda-benda jadik makanannn …

IMG_4446.

.

.

Kalau saya bawak BudakLast saya datang sini…

Ada yang tak nak balik karang..

Semua tu hero BudakLast tu..

IMG_4441.

.

.

IMG_4457.

.

.

‘ Local Heroes ‘ kita ..

Di abadikan menjadi graffiti di Shah Alam ni

Di

Erm…

Shah Alam selatan ..

Sesiapa yang nak tau di mana ..

Sila psst pssst kat saya …

IMG_4437.

.

.

Basikal hero ni pun ada..

Wak Jan , empunya basikal inilah yang ajak dan ajar kami

Ajar kami pasal tempat ini..

IMG_4439.

.

Depan graffiti tu ada longkang yang dalam..

Kalau saya terjatuh ..

Komferm kepala saya pun tak nampak tau!!

Kalau saya lambai-lambai tangan mintak tolong boleh nampak!!

IMG_4466.

.

.

Saya beruntung .. Saya ramai kawan-kawan blogger yang prihatin..

Selalu SMS saya tanya kabar ..

IMG_4467.

.

.

Kami ingat nak naik basikal Wak Jan dan bergambar

Sedangkan CikPuanLawa yang tinggi daripada saya pun terjengket-jengket .. inikan pula saya…

Lupakan lah aje…

Saya picit hon basikal dia je lah…

IMG_4474.

.

.

Mengalahkan kereta kiraan kilometernya !!

IMG_4472.

.

.

IMG_4484.

.

.

Saya lupa tentang Earth Hour tu tahun ini..

Tak banyak pun diwar-warkan kat media massa kan..?!

IMG_4488.

.

.

Buat-buat macam tak nampak ada orang nak ambik gambor..

IMG_4481.

.

Memang gitulah gayanya kalau saya nak ambik gambor dia…

* hai CPL !! *

IMG_4486.

.

.

Hahahahaaaa…

Dan gaya * kekonon tak nampak ada kamera tengah fokus kat kita *

IMG_4490.

.

.

Dan yang ini..

CPL nak hadiahkan Fridge Magnet sempena jawapan teka-teki dia yang saya jawab sipi-sipi betul…

Ok jugaklah kalau dibuat FM gambar yang ini ek…

IMG_4476.

.

.

Mereka ini lah pelukis-pelukis berbakat yang melukis graffiti ini..

The Super Sunday

IMG_4436

.

.

.

.

Sekian ..

๐Ÿ™‚

.

.

Projek ‘ Jom Main Air ‘ saya akan tergendala sementara waktu

Kerana ..

Kami kembara lagi

Kami hendak mencari ‘ orang yang berdiam di negeri atas ‘

Siapa pandai cari ke mana kami pergi ..

Akan dapat hadiah nanti …

Kbai !!

๐Ÿ™‚

.

.

.

.

[ CPL, Anash , Wak Jan dilarang mengambil bahagian ya … ]