PHOTOGRAPHY : SHAH ALAM : GRAFFITI : GILA-GILA REMAJA

.

.

.

Pada pagi Ahad yang lalu…

Kami ke Shah Alam

Mencari graffiti

.

.

Ini salah satu graffitinya

IMG_4496.

.

.

Kami ialah ..

Saya ..

Cik Puan Lawa ..

Yang begitu ‘ blend in ‘ dengan graffiti itu..

IMG_4507.

.

.

Dan ada Wak Jan kali ini..

Yang memang duduk di Shah Alam

Wak Jan lah yang mengajar dan tunjukkan saya dan CikPuanLawa dinding graffiti ini

Wak Jan juga begitu ‘ blend in’ dengan graffiti itu yang di dinding ini …

IMG_4508.

.

.

Memang gitu lah selalunya ‘ pose ‘nya kalau dia jadik model saya..

Antara kawan baik dan yang  rapat dengan saya ..

Dan lawa..

🙂

IMG_4511.

.

.

Gongxi gongxi ..

IMG_4514.

.

.

Juga antara kawan baik saya

Encik Azizan

Nama glamer .. Wak Jan

Saya kagum dengan kegigihan dan stamina dia berbasikal

Ini blog dia ..

IMG_4515.

.

.

IMG_4522.

.

.

Model-model saya hari itu adalah tidak berbayar

Mereka adalah antara kawan-kawan baik dan paling rapat dengan saya

Pandai posing

Make up aje tak boleh nak touch up sebab beg make up tak bawak

Jangankan make up .. tisu lap peluh pun tak ada..

IMG_4527.

.

Saya suruh buat muka takut..

CikPuanLaw dok gelakkan serigala jadian itu !

IMG_4529.

.

Siap boleh nak ber-high-five lagi !!

🙂

IMG_4531.

.

Satu pagi Ahad yang best !!

Panas berlengas-lengas tapi best !

IMG_4536.

.

.

Ini paling best..

IMG_4538.

.

.

Ho yeahhh !!

IMG_4547.

.

.

IMG_4552.

.

Oh ya..

Anda semua ber’earth-hour’ tak hari tu…?

Saya..

Erm..

Ermmmm..

Lupaaa…

IMG_4561.

.

.

Sedang kami bincang-bingang angle mana lagi nak shoot …

Tiba-tibaaa…

IMG_4555.

.

.

Datanglah segerombolan Mamat Adik Motor

Semua motor besar.

CikPuanLawa kata..

Macam kat pilem Gila-Gila Remaja lak !!

Azroiiii !!!

IMG_4565.

.

.

Ni helmet yang paling lawo

IMG_4571.

.

.

IMG_4574.

.

.

IMG_4577.

.

.

Sebenarnya mereka ada photo shoot untuk Majalah Maskulin

Tu ha photographer nya..

Geng Nikon..

IMG_4607

.

.

Apa lagi..

Kami pun tumpang lah sekaki dua tiga kaki!

IMG_4580.

.

.

Pandang-pandang helmet..

Cantik jugak kalau buat bayang-bayang kat helmet tu…

IMG_4602.

.

.

Kami pun tumpang sekaki dua tiga kaki ambik gambar Azroiii dan kawan-kawan..

IMG_4611.

.

.

IMG_4612.

.

.

IMG_4617.

.

.

Lupa lak nak tanya nanti keluar kat Maskulin bulan berapa!!

IMG_4625.

.

.

IMG_4635.

.

.

Wak Jan pun seorang kaki kamera juga..

Dia banyak ajar dan plan angle-angle mana best untuk saya ambik gambar…

IMG_4642.

.

.

Hidup ini penuh dengan kejadian-kejadian yang tidak disangka-sangka kan…

Macam tiba-tiba dapat berphotoshoot dengan Adik-Adik Gila-Gila Remaja ni..

.

.

.

.

.

.

.