PHOTOGRAPHY : JOM MAIN AIR : GO FERRARI GO !!

.

.

.

.

Hero saya

Shumacher

Walaupun dah tak race lagi ..

Tetap Hero saya…

.

.

Tahun ni..

Saya nak sokong Kimi !

Alonso dan Massa ..

Mereka ada skill racing

.

.

Hero saya .. the bestest F1 driver in the rain..

.

Meet….

Ferrari and water …

Tadaaaa …

IMG_4371.

.

.

IMG_4372.

.

.

Don’t wipe your screen

Memang berhabuk..

Cermin akuarium lama tu memang tak cantik

Dan ini adalah cobaan pertama saya untuk buat percikan air sebegini..

Kena belajar dan cuba dan cuba lagi ni…

Kena jugaklah belajar dan mengedit guna PS gini….

IMG_4386

.

.

Dan dah alang-alang berkecah basah bilik tu..

Mari saya ceplumkan buah-buah yang dah tak berapa fresh lagi ni..

IMG_4405

.

.

.

IMG_4425.

.

.

Ok..

Sekaramg dah tau serba sedikit tricks nak buat water splashes gini

Akan cuba dan cuba lagi nanti..

Berkeladak nho cermin akuarium saya ni…

Ni yang buat rasa macam nak beli akuarium baru yang cerminnya masih terang berkilat ….

.

.

.

.