PHOTOGRAPHY : KUALA LUMPUR : ISTANA NEGARA

.

.

.

.

Kalau nak nengok Pertukaran Pengawal Berkuda dari Skuadron Istiadat Berkuda dari Kor Armour Diraja

Datang pukul 8 pagi

.

.

Depan Istana nampak ini …

Dengan 55-250 mm.. ini je yang mampu di’zoom’.

IMG_0042.

.

.

IMG_0044.

.

.

IMG_0047.

.

.

IMG_0045.

.

Ada empat bas pelancong yang sampai sama dengan saya

IMG_0051.

.

.

Macam gabra aja dipeluk sebegitu Dek !!

IMG_0054.

.

.

Tali Merah yang tak dipedulikan!

IMG_0057.

.

.

IMG_0058.

.

.

Masa dulu .. ada lima ekor kuda

Ada seekor kuda putih

Lima yang datang .. tinggalkan dua .. tiga balik.

Hari tu .. cuma dua ekor je kuda !

Kecewa !!

Saya datang sebab nak ambik gambar lima ekor kuda dan penunggangnya!!!

IMG_0061.

.

.

Tak menyempat lagi Adik Askar nak keluar pedang , dah kena serbu ..

IMG_0074.

.

Managed to catch his eyes..

IMG_0086.

.

.

.

.

Yup..

Saya manusia pagi

Saya tak boleh tidur sesudah Subuh..

Ini adalah selepas saya ke Masjid Shah Alam pagi itu…

.

.

.

.