KUALA LUMPUR : MENARA KUALA LUMPUR

.

.

.

.

Saya tak tau lah kalau ada tiap-tiap hari..

Atau hanya di hujung minggu je

Masa saya di sana ..

Ada persembahan kebudayaan ini

Bermula jam 12:15 tengahari..

.

.

.

Saya duduk depannn sekali!

Sebab nak ambik gambar..

( sila jangan duduk depannnn sekali kiranya ada persembahan-persembahan gini…)

.

.

.

Sebabbbbbb ….

Karang kena tarik tangan join Joget Lambak kat atas pentas !!!!

Dah alang-alang datang sorang dan tak ada orang yang kenal saya ….

Saya pasrah….

Kahkahkahhhh !!

Tak pernah hayat saya buat bendalah gini !!!

.

.

.

Sekian terima kasih ….

Itu bukan saya ya!!!!

Saya sempat mintak orang sebelah saya masa saya masih duduk depannn sekali tu ambikkan gambar-gambar yang sepatutnya…

.

.

Saya pernah baca pasal pokok jelutong ni

Pokok jelutong termahal di dunia

.

.

.

.

.

.

Ada juga Pesta Negeri sedang berlangsung di Menara

.

.

.

Kat belah depan sikit…

.

.

.

Tapi kan…

Tak ada apa pun berlangsung…

Ada replika rumah-rumah…

Ada lagu Noraniza Idris berkumandang ..

,.

.

.

Kalau tak tau rumah macam ni dari negeri mana … tak perlu duduk Malaysia lah…

.

.

.

Ni replika Rumah Sabah

.

.

.

Yang ni paling saya suka

Ntah dari negeri mana ntah …

Saya pegang .. urut Β ‘ tangan ‘ dia

Dia syok sampai tutup mata…

Rasa nak bela sekor ….

.

.

.

Sebenarnya banyak tempat di Kuala Lumpur ni yang kita ( saya dan awak ) belum pernah jejak…

Kannn….

.

.

.

.

.