KUALA LUMPUR : PANORAMA DARI MENARA KL

.

.

.

.

Tiba-tiba ada mentol kuning menyala dan berbunyi ‘ TING!! ” atas kepala saya

Dekat je rupa-rupanya Menara Kuala Lumpur itu dari tempat konferens saya!!

.

.

Saya suka bayangan Menara itu di unta tu ..

.

.

.

Dah pernah datang sini dulu..

Tak pernah cerita lagi di sini

.

.

Menara adalah di puncak Bukit Nanas

.

.

Saya huff puff huffff pufffff menapak memanjat ( ikut jalan bertar pun mau komplen..) bukit itu

Ada shuttle naik ke atas

Apa kelllassss nak numpang shuttle kannn!!

.

.

.

RM 29 untuk warga negara

Pelancong asing dua kali ganda

Ala.. masa saya ke luar negeri.. saya pun kena bayar dua kali malah berganda-ganda!!

.

.

.

Nanti saya cerita pasal pesta ini

.

.

.

Saya rasa Menara Kuala Lumpur ini menara telekomunikasi ke-4 tertinggi di dunia

.

.

.

Saya suka gambar yang ini

Saya cuma bawak telefon bimbit je masa ke Menara ini..

.

.

.

Saya ‘ Auto Stitch’ kan

Saya waaaaaa nak nangis!!

Gambar saya tak cukup !!

Panorama saya robek sana sini!!!!!!!!

Kena pergi sekali lagi ni!!!

.

.

.

.

.