TAK SAMPAI SETAHUN

.

.

.

.

Hari terakhir untuk servis kereta secara’ agak percuma’

Betulkan itu-ini-gitu-gini

2 jam melongo di Pusat Servis bersama EncikAbdul…

Ada kopi dan beskut … dan wifi percuma …

Servis tak free berikutnya adalah dalam masa tak sampai setahun lagi .. A major one…

Tak sampai setahun side mirror belah kanan dah tak boleh nak bukak katup

Haihhhh…..

.

.

.

Kelmarin ke Lapangan Terbang Merah ..

DakDak … Pembantu Rumah lama saya datang semula

Saya rasa nak lompat bintang gembira

Robot .. Pembantu Rumah yang sebelum ini telah ditamatkan perkhidmatannya..

Mengapa ‘Robot’ ?

Kerana dia macam robot yang kena pusing kunci kat belakang tu… Suruh … baaaaru buat kerja

Pun tak sampai setahun …

Saya yang tak tahan nak gaji dia setahun lagi….

.

.

Dalam masa tak sampai setahun.. Alhamdulillah banyak tempat jugak dah kami pergi dan jelajah

Dalam masa tak sampai setahun saya tiba-tiba dijangkiti oleh travel bug

.

.

.

.

Terimakasih kepada traveller- traveller yang banyak saya baca cerita mereka.. Saya silent reader je tapi. Saya malu nak ngomen kat otai-otai traveller tu…

.

.