SAYA DAH PANIK PANIK PANIK ……

.

.

.

.

Walaupun 10 hari lagi …

.

.

.

KapalTerbangMerah dah ada penerbangan ke Beijing .. sebelum ini ke Tianjin ..yang beberapa ratus kilometer ke Beijing

Sebenarnya .. ada banyak pakej melancong ke Beijing ni

Harganya .. kalau rajin cari .. dalam rm 1800 sorang pun ado ..

Tu termasuk hotel, makanan halal tersedia depan mata , berjalan-jalan melancong diuruskan .

Saya tak mau

Ianya murah sebab dah di subsidi oleh kerajaan sana .. Tetapi kena dibawak ke tempat-tempat wajib mereka

Yaini … Teh Cina …  kepompong ulat sutera … tiram … periuk … pisau … jed … akrobat … kungfu … kedai cina penipu kat kedai permata kat stadium tu … urut kaki … koyok kaki … krim herba .. .pasu tembaga … dan sebagainya.. mahal pulak tu barang-barangnya …

Saya plan sendiri

Saya cari transport sendiri

Saya cari tempat makan halal sendiri

.

.

Tiket keretapi pergi ke Daerah itu dah ada

Balik lom dapat lagi ni

( setiap 10 minit wa check e-mail …..  dan doa … )

.

.

.

.