KUALA LUMPUR : TAMAN BUNGA RAYA

.

.

.

.

Dah banyak kali pergi sini … Masih suka pergi tapi.

Spesies Hibiscus nya banyak .. banyak warna ..

Tapi yang saya suka ialah spesies T. Laurifolia putihnya . Subur melata .

.

.

Yang mana ? tu haa… Yang hijau terjuntai ke bawah dari pergola tu…

Yang bunga putih tu …

.

.

Tak wangi tapi

Ada banyak lebah tapi !

Yang besar-besar !!

Sebesar besar lagi daripada kurma Yusup Taiyub !!

.

.

Kalau laman rumah saya besar ..

Saya pacak pergola .. saya tanam bunga suruh orang tanamkan bunga ni banyak-banyak

Tangan saya panas .. pokok mati..  :(

.

.

Kami pergi pagi

Redup

.

.

Saya suka taman ini.

Boleh duduk-duduk .. Ada bangku .. Ada kipas.

.

.

Tak ada orang lain pun kat sini kecuali pekerja taman.

.

.

Orang Kawan-kawan KL pernah sampai sini?

Dekat je .. Dekat-dekat Taman Tasik Perdana…

.

.

.

.