PUTRAJAYA : BANGUNAN KEMENTERIAN PEMBANGUNAN WANITA, KELUARGA DAN MASYARAKAT : AWAN SISIK IKAN

.

.

.

.

Bila kita nampak awan sisik ikan di ufuk timur

.

.

Kita boleh senyum …

Sebab kita boleh rasa terbit mataharinya akan cantik Β ohsem…

.

.

Ada kawan kata..

Jeles ahhh … Apesal gambar awak makin ok sekarang ..?

Saya kata kat dia ..

Kamera awak lebih mahal daripada kamera saya .. Lens awak lebih panjang daripada lens saya .. Awak beli kamera lebih awal daripada saya

Kamera saya rajin keluar .. Kamera awak malas tak rajin keluar .. dok dalam beg kamera dalam kereta …

Itu lah beza nya …

Bukan lawo mana pun gambar saya .. Cuma lawo daripada yang setahun dulu je…. Saya kata …

.

.

.

.

If you want to be good, you have to practice, practice, practice. If you don’t love something, then don’t do it.”

Awan sisik ikan saya …

.

.

.

.