KLCC : JIWA DAN RAGA

.

.

.

.

Keropok Lekor Cicah Cili

.

.

Ada orang panggil saya ‘ manusia pagi ‘  :)

.

.

.

.

Kalau jadik ‘ manusia pagi ‘ … kita akan rasa hari kita lebih panjang

Kann …

.

.

Nampak tak kubur-kubur kat belah kanan bawah tu … ?

Tanah Perkuburan Jalan Ampang tu ye …

.

.

.

88 tingkat …

.

.

Menara Berkembar Petronas saya semasa ‘twilight ‘ adalah hampeh.. Focusing ke laut !

Kena ripit lagilah nanti…

.

.

.

.

Matahari terbit tak berapa terbit celah-celah hutan batu itu

.

.

Kali terakhir saya ke Istana Budaya adalah ketika menonton Gema Zafana ntah tahun bila dulu .. Best …

.

.

Nanti saya nak panjat pergi ke dua daripada tiga menara itu…

.

.

Saya sangat tak berani nak sebut atau bincang perkataan ‘ jual kereta ‘ semasa dalam kereta

Selalunya kereta itu akan merajuk

Selalu.

Saya pernah kata saya nak jual Canon 40D saya

Dan dia juga merajuk

Tak boleh klik langsung lepas tu.

Saya pujuk .. saya reset semua .. baru boleh

Macam ada jiwa benda-benda yang kita sayang ni kan….?

.

.

.

.