FLORIA PUTRAJAYA 2012

.

.

.

.

Bunga Kertas temanya

.

.

Ni best ..

Ada 5 kaler bunga pada satu pokok !

.

.

Tempat ke-2 Bentuk Paling Menarik

.

.

Bunga yang kalau saya nengok .. saya akan kata AAAAAAhhhhhhh !!!!!!

.

.

Masa kecik-kecik .. saya percaya kera akan minum air dari Periuk Kera ini

.

.

Orkid jenis Vanda .. Dalmatian something namanya…

.

.

Caladium The Joker namanya …

.

.

Two of my flowers

.

.

Masih ingat macamana nak ‘tut’ pokok?

Saya masih ingat ..

Ada belajar masa subjek Sains dulu-dulu

.

Cantekkkk awakkk malam-malam kat sini!

.

.

Hai Danial!!!

Gohed elok-elok ya!

.

.

Bunga apa ni ….?

Maaaana kawan saya….

.

.

My eyes

.

.

Semua anak saya suka binatang

.

.

Can you imagine it being a sate?

.

.

Susah nho nak eje mendaalah ni…

.

.

Tiga saploh ringgit !

.

.

Sori wehhhh Wa curik gambar Lu berdua!!

.

.

Pertandingan garden antara sekolah pun ada

.

.
Mentadak mentadu.. ..

Macamana KakLong tidor!!?

.

.

Tak de sivik punya manusia !!

.

.

.

.

Mabuk gambarbunga …

.

.

.

.