LIGHT GRAFFITI TAMAN JAYA

.

.

.

.

Usai ( suka nho perkataan ini sekarang ) menghantar kanak-kanak ke tuisyen … saya ke Taman Jaya ( lagi ..) Masih meriah walau sudah malam.. Ada yang mancing .. lepak-lepak .. piknik .. berendut … Saya masih lagi belum cari dapat dari manakah datangnya perkataan ‘Jaya ‘ dalam Taman Jaya itu ye …. tapi.

.

.

Tujuan utama … nak test light graffiti saya

.

.

Jadik … !!! Wuuuuhuuuuuuuu !! Saya sukak !!

Akan datang lagi untuk graffiti-graffiti yang lainnya nanti dengan bermacam-macam jenis ‘ celait’

.

.

Orb yang tak berapa jadik

Benjol jugak atas dahi jendul belah kiri kelekuk kena ‘ celait ‘ !

.

.

Buah cempedak masih di luar pagar …

.

.

.

.

Peringatan : Adalah membahayakan diri selalu klik itu On-Line Camera Shop!!! Banyak godaan ….!!

Tapi dapat Trigger RM29 tapi!

Dengan adanya Trigger RM29 saya … Light Graffiti adalah sangat kacang putte!!!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Thank You kepada Geng Kamera saya .. CikGB dan CikPuanLawa yang sudi berlari bersama berpeluh atasbawah depanbelakang berlarian mengejar shutter.

.

.

.

.