TROPICAL VILLAGE .. JALAN LAMA KE MACHAP

.

.

.

.

Semalam kami ke Tropical Village , Ayer Hitam , Johor

.

.

Luas kawasannya

Boleh bawak kereta

Bayar ekstra 5 ringgit tapi

.

.

Berpeluh tiak jugak kalau jalan

.

.

Yeayyy !! dia kata

Yeayyy !! ada Span Bob !!

.

.

Saya nak makan apple .. dia kata

.

.

Pis … eberibadeh !

.

.

Antara tempat-tempat yang saya dah pergi ..

Taj Mahal .. India

.

.

Siap ada pool kat depan dia lagi

.

.

Sha dan Sha ni nak semua orang tau mereka bercinta

.

.

Mr Singh .. bukan Karam

Tahi kambing bulat-bulat
Tahi sapi bertingkat-tingkat
Memang itu yg ku dpt
Bukan sengaja dibuat-buat

.

.

Menara Eiffel pun saya dah pergi dulu-dulu

Tak naik tapi

Ramai sangat orang beratur

.

.

Kool ..

Kereta kami lalu bawah Menara Eiffel !

.

.

Aksi biasa kalau jumpa Menara Pisa

Saya pun buat dulu

.

.

Senget nho semuanya…

.

.

Okeh ..

Tempat-tempat yang saya nak pergi lak …

Ada yang nak tiru tak cita-cita saya ni…?!

Tembok Besar Negeri China … Insya Allah … Tiket dah ada

.

.

Terracotta Warrior Museum di Xian

InsyaAllah .. tiket dah 1/2 ada

Sampai termimpi-mimpi dah pergi!

.

.

Easter Island ..

Macam misi impossible je…

.

.

The Great Pyramid dan Sphinx

Insya Allah…

Bior Arab Egypt kool down dulu

.

.

Tempat-tempat yang saya tak rasa nak pergi..

Amerika.

.

.

Kelllasss ..

Ada kambing di Hollywood yu!!!!!!

.

.

Meh aku close up

Seolah-olah terdengar… ‘ macammm tak pernah nengok kambing maknusia ni….’

.

.

Tangga Singa..

Tak pernah dengar

Nanti gugel

Je ju Island.. Korea saya tak rasa nak pergi.

Love Island... haaa.. tu best ambik gambor !!

Pensan !

.

.

Ni pun tak pernah dengar

Akan saya gugel nanti

.

.

.

.

Love is everywhere

.

.

Ada kawan saya

Sanggup datang ke sekolah orang putih saya

Nak buat praktikal .. dan sebab nak beli buku Kamasutra

Kat sini jaman tu mana ada.. Tenet pun tak ada sangat lagi

.

.

Ewwwww ….

Kata BudakpakaiBajuILovebaliTu..

.

.

Suami saya kat dalam kereta tu.

.

.

.

.

Ekspressi cinta boleh macam-macam

Ada yang kata ‘ cinta’ tiap-tiap hari

Ada yang ‘ biaq pi lah… dia tau aku sayang dia buat apa haku nak hunggah kata i lebiu dia … haku dah ada kat sini pun dah cukup untung ‘

.

.

Kesian zirafah…

Susah nak minum …

kannn…?

.

.

Sekian..

Kami ‘ was here’

Alamatnya ..

Nunn kat tajuk sana

.

.

.

.

.

Ku harap cinta Khetty dan Gary berkekalan…

.

.

See no evil

Hear no evil

Talk no evil yer….

.

.

.

.