RANAU : TEH SABAH :KAWAD MAUT SANDAKAN RANAU

.

.

.

.

GadisBunga pernah pergi tempat ni

Saya gugel peta .. Jumpa.. Jauh juga ..Tak kira .. Nak pergi jugak ..!!

Ladang Teh Sabah

.

.

Ada orang kata

Kalau ada akuarium .. dan nak air nya kuning cantik .. letak daun pokok ketapang dalam akuarium tu ..

Tak pernah try tapi.

.

.

Sampai sini pukul 5:30 petang

Cafe dah tutup

Alaaa ..

.

.

Pemandangan yang sungguh ‘ wahhhhhhhhhhh……….’ … kata kami di Rombongan Cik Kiah kami…

.

.

Ini sebahagian daripada kami

Lima orang je sebenarnya …

Anak saya yang dah sama tinggi dah lebih tinggi daripada Ibu dan MakNgah dia.

Kerana dialah saya pergi ke negeri dan daerah yang sangat cantik ini

Kerana MakNgah dia dah berjanji kalau dapat keputusan best .. MakNgah bawak jalan ..dan Ibu boleh menebeng sama wuuuhuu….

.

.

Itu bukan EncikAbdul walaupun muka macam sama

Itu PakNgah dia

.

.

AbangLong tetiba teringat

Saya pun cuba

.

.

cantikkk bah…..

.

.

Saya menyelinap ke belakang parkir

Jumpa ini

Saya tak pernah pulak terbaca tentang ini

.

.

Saya tak pernah tau tentang Kawad Maut Sandakan Ranau ini

Ada cerita bersiri tentang ini .. saya tak pernah nengok ..demmmm….

.

 Suatu Ketika .. AkiNabalu ‘

Seriously … petang-petang di suatu tempat pembunuhan .. tetiba bulu roma saya meremang ….

PascaNota : 

* sangat teruja *

Tengah ada rerun Akinabalu itu di Astero Prima petang-petang sekarang ini !!!!

.

.

2428 orang POW mati

6 je terselamat

Esok nya saya selongkar lagi tentang kawad maut ini

Nanti sambung cerita.. esok…

.

.

.

.