SEPANG 2012

.

.

.

.

Dah empat tahun saya dapat tiket ( tenkiu yu… ) ke lumba kereta laju di Sepang itu

Tiap-tiap tahun saya pakai Baju Merah Ada Kuda Hitam itu

Kalau saya jumpa rambut pelesu tu, pasti saya beli

.

.

Hero Saya punya kereta

.

.

Tanda parut BCG di lengan kiri adalah tanda anda adalah di lahirkan di Malaysia

Ada yang request anak-anak dia orang di BCG kan di pusat atau di tapak kaki

Tak mo parut yang ugly nanti

.

.

The Ice Man is back !

.

.

Saya tak tau lak berapa hinggit untuk sewa mendalah ni

.

.

Saya teropong dia, saya perasan dia teropong saya

Canon EF 70-300mm f/4.5-5.6 DO IS USM adalah idaman saya

Kalau ada, lubang idung dia pun saya boleh teropong

.

.

Saya suka nyibuk-nyibuk masa St Patrick’s Day Parade masa kat Sekolah Omputeh dulu

Meriah , ramai yang mabuk Ginis tapi.

Ada kamera merah cabuk berfilem je dulu

.

.

Pepe Jeans

Fevret saya

.

.

Hensem comel

Bukan anak saya tapi

Abaikan background itu

.

.

Saya beli satu

Boleh dengar lumba kereta ‘live’

Boleh bukak ( kata Budak Kecik ) Hot Ref Em balik nanti

.

.

Hill side fans

Kalau dah minat… Tak boleh nak kata apa

Sebenornya lah kannn.. Best lagi terlentang depan TV di rumah sambil makan k-ep-si atau pizza vegi

.

.

Siapa Mamat ni…?

.

.

Dia adalah pengatur dan pengira langkah untuk mereka yang keding-keding  ini

.

.

Bayangkan betapa panasnya mereka

Glamourlah tapi.

.

.

Semasa orang lain sibuk melihat minah-minah leggy

Kami sibuk mengejar mengetik mereka di kereta ini

Jap lagi saya cerita

.

.

Kami dapat tiket di Tower

Tak duduk pun tapi.

.

.

Mereka ini adalah Para Marshals

Berdiri di spot-spot tertentu di tepi trek

Dalam beg itu ada bendera bermacam-macam kaler

Masa Minah-Minah leggy tu berjalan terkedek-kedek pegang bendera

Safety car Kereta Bintang Tiga Penjuru ( bukan C200 yer… ) akan pusing raun satu trek

Sampai dekat Marshals itu…

Ketua Marshals kat situ akan angkat tangan…

.

.

Dan Safety Car itu akan berhenti

.

.

Kesemua pemandu Safety Car itu akan keluar

Dan bersalam dengan kesemua Marshals

.

.

Di sekeliling Trek

.

.

Semua Marshals okke

Mesti penat turun naik Kereta Bintang Tiga Penjuru yang bukan C200 itu yer….

Saya tak nampak pulak Kereta Bintang Tiga Penjuru jenis apa yer…

.

.

Time ni … awan bukan nano dah berkumpul

Race belum start

.

.

EncikAbdul dah kata …. Mesti race and hujan.. and race kena stop..

Dengki aaahhhh …

.

.

प्यार
अंधेरे यहाँ है
गीला मेरे पगड़ी बाद है
 

.

.

” Cairlah make-up haku nanti nihhh… ”

.

.

Him in his shiny silver car

.

.

Dont know him…

.

.

And him…

.

.

And him…

.

.

” Tu dia!! Tu dia !! Tu dia  Bang !!!!”

.

.

Kereta laju yang paling tak ada sponsor

.

.

Lepas 8 lap..

Hujan turun mencurah-curah !!

.

.

Tu Kereta Yang Paling Kurang sticker sponsor itu di bawah litup kanvas itu yer…

Saya rasa Drebernya pun ada di bawah situ !

.

.

Ini Team yang dah well prepare

.

.

Ini Team kita

.

.

.

.

Sekian pengamatan saya di perlumbaan kereta terpantas di dunia

Maximum Alonso hari itu ialah 310 km/jam !!

Hero saya … yang 9 x Juara tu…

Errr…

Tak pe

Next race ado ….

.

.

.

.