HOT AIR BALLOON PUTRAJAYA 2012

.

.

.

.

Belon Kucing ni fevret anak-anak saya

Tiap-tiap tahun terbang

.

.

Ultra Wide Angle view belon-belon itu

Pada hari terakhir Festival ini .. saya cuba lagi untuk masuk ke kawasan Belob-Belon itu di kembangkan

Depa tak bagi orang awam masuk pula pagi-pagi tu macam biasa

Terpaksalah cari port jauh sikit untuk klik gambar

Ni dekat-dekat dengan Jambatan Tak Siap tu

.

.

Saya babai kat mereka

Mereka babai balik

I Love My Canon 18-200 mm !

.

.

Ada dekat dua puluh belon udara panas yang berterbangan

Berpeluh ketiak lari sana sini nak cari angle best

Ini kali ke-3 turut turut saya bangun Subuh sepi-e nak kejar belon-belon ini

.

.

Bestest view dari kawasan Jambatan Tak Siap ni

.

.

Belon yang ni pun ada masa tahun lepas

Comel ….

Saya suka burung Enggang yang bertenggek tu.

.

.

Puas saya tunggu Kiwini pusing ngadap saya

Taaaakkkk jugak

Maka dapatlah montotnya jer…

.

.

My fevret

🙂

.

.