NIGHT PHOTOGRAPHY

.

.

.

.

Kat mana … ?

Jenjarom

Saya ingat dekat .. tak lah jauh sangat dengan Jalan Klang Lama ..

Mak aihhhh …. atas lagi dari Teluk Panglima Garang

Dah lah hujan .. GPS saya kalau hujan … memang hampeh !!

Sibbb baik ada sen bod ..

.

.

Saya ke mana … ?

Er …

Saya ke FGS Dong Zen Temple , Jenjarom

Er … Wa niat nak belajar yee .. bukan nak gi Tokong itu …

Sangat besar kawasannya

Dan saaangat penuh dengan pelbagai lighting yang ‘ wahhhhhhhhhhh …….. ‘

Sangat sesoai Cikgu Canon tu buat ngajar Nite Photography.

.

.

Senyummm yer …

.

.

Dan senyum lagi …

.

.

beautiful LED light leafed trees

.

.

.

.

.

Silhuet seorang Atok Tua yang jalan depan saya

dan spoil peacock saya

.

.

Banyak yang saya belajar

dan saya dah mula rasa konpiden nak ambik

gambar EncikAbdul anak beranak malam-malam nanti

.

.

Dragon ni keluar asap ikut pala tau!!

Wa pun dah kuar asap ikut pala sebab penat wehhhh ….

.

.

.

.

Sangat raaaamai pelancong datang tempat ni

Sangat meriah

Sangat kalerful

.

.

.

.